Wydarzenie
Bezpłatne wydarzenie IT dla młodzieży organizowane przez Technikum Programistyczne Techni Schools, Wyższą Szkołę Przedsiębiorczości i Administracji oraz Miasto Lublin w ramach Europejskiej Stolicy Młodzieży.
Lubelska WySPA Techni to wydarzenie poświęcone tematyce IT, programowaniu, sztucznej inteligencji oraz nowym technologiom. Skierowane do wszystkich, których ciekawi lub dopiero chcą poznać branżę IT.
Interesują Cię nowe technologie? Zapisz się!
Wydarzenie jest otwarte dla wszystkich szkół oraz młodzieży. Liczba miejsc ograniczona!
W wydarzeniu mogą uczestniczyć klasy:
- podstawowe 7-8
- średnie 1-5
Zapisu na wydarzenie dokonuje nauczyciel.
Data: 14.11.2023
Godzina: 9:00
Miejsce: Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Administracji w Lublinie
Agenda
Prelegenci
Mateusz Kozłowski
Jak zostać hackerem? Jak włamać się na kamerkę internetową? Czy to w ogóle jest legalne?
Doświadczony programista i etyczny hacker, który nie tylko posiada zaawansowane umiejętności techniczne. Jako założyciel Techni Schools, Mateusz skupia się na edukacji przyszłych talentów programistycznych. Partner w funduszu inwestycyjnym Techni Ventures, w którym aktywnie inwestuje w obiecujące startupy. Poza życiem zawodowym, Mateusz jest również lokalnym patriotą, co podkreśla
Sławomir Sobótka
Przyszłość jest teraz - jak zmienią się reguły gry kiedy skończysz edukację. Jak będzie wyglądać przyszłość?
W ciągu 20 lat pracy w branży IT pełnił role programisty, architekta, lidera zespołu, mentora i trenera. Od 14 lat właściciel firmy szkoleniowo doradczej Bottega IT Minds zrzeszającej 70 ekspertów technicznych.
Sebastian Mysakowski
From zero to hero - jeden kod, aplikacja na trzy platformy
Senior Frontend Developer @Northmill Bank AB, podcaster, wykładowca na Akademii Leona Koźmińskiego, autor kursów w wydawnictwie Helion oraz No Fluff Jobs, mentor oraz prowadzący warsztaty. Od początku związany z JavaScriptem. Doświadczenie zawodowe zdobywał zaczynając od startupów kończąc na firmach z indeksu S&P 500.
Marek Golan
Jakie są różne ścieżki kariery w branży IT?
Przedsiębiorca, pasjonat technologii. Ponad 17 lat komercyjnego doświadczenia w branży IT jako programista i właściciel firm programistycznych. Pracował z setkami klientów i dziesiątkami programistów. Obecnie prowadzi Software House Dogtronic. Miejsce, w którym tworzone są produkty dla małych, dużych i tych bardzo dużych. Od niedawna Prezes Stowarzyszenia ESTA Cluster, organizacji zrzeszającej firmy IT z siedzibą w Lublinie.
Mikołaj Kosyra
Jakbym to rozegrał mając nagle 20 lat mniej?
Doświadczony Scrum Master i Manager z bogatym zapleczem technicznym. W przeszłości pracował jako programista .NET (SQL, C#, Sharepoint), Team Lead, Scrum Master, Portfolio Manager, Support Manager, Project Manager i Product Owner. Zawsze po zwinnej stronie mocy :)
W wolnym czasie gram z synami w gry planszowe, solowe RPG (Nintendo), CS2, MMORPG ze znajomymi lub oglądam seriale.
Patryk Gałach
Czy mogę zostać twórcą gier w ciągu 48 godzin?
Współzałożyciel Reality Unit oraz fundacji Lublin GameDev, zapalony twórca gier i do tego bloger gamedevowy. Organizator wielu warsztatów oraz game jamów. Posiada wieloletnie doświadczenie w różnych dziedzinach technologii takich jak: tworzenie gier, AR, VR, mobile, web oraz IoT.
Uwielbia dzielić się tym doświadczeniem w ramach róznych wydarzeń rozpoczynając od małych spotkań, a końcąc na wielkich konferencjach. Jak sam określa - jedyną rzeczą lepszą od grania w gry jest ich tworzenie!
Mariusz Łobejko
Czy, kiedy i po co się specjalizować w konkretnej technologii?
Head of Software Development
Doświadczony konsultant IT (19 lat doświadczenia), głównie w obszarze (Automatyzacji sprzedaży, bankowości, Systemach enterprise, Systemach mobilnych, MedTech, Ecommerce)
Julian Korgol
Jak w wieku 17 lat można zostać hackerem?
Uczeń Techni Schools. Pasjonat Linuxa, nowych technologii i cyberbezpieczeństwa. Swoją przygodę zaczął w wieku 6/7 lat. Dzisiaj współpracuje z firmami z zakresu tworzenia dedykowanego oprogramowania, optymalizacji pewnych funkcjonalności, marketingu, doradztwa IT, rozwiązań chmurowych, DevOpsu, cyberbezpieczeństwa i wielu innych dziedzin informatyki.
Jakub Leszcz
Programowanie IoT
Programista języka Python. Głównie zajmuje się uczeniem maszynowym oraz szeroko pojętą sztuczną inteligencją. Absolwent UMCS. Doświadczenie zawodowe zdobywa w projektach badawczo rozwojowych. Poza sferą zawodową interesujęe się sportem, głównie piłką nożną oraz koszykówką.
Kacper Stefaniak
Sztuczna inteligencja
Programista Machine Learning. Na co dzień rozwiazuje wyzwania zwiazane z analizą danych i tworzeniem innowacyjnych projektow B+R. Po godzinach fascynują go gry komputerowe i rynki finansowe.
Paweł Nowak
Sztuczna inteligencja
Zawodowo prgramista w projektach komercyjnych opartych na AI, a także nauczyciel przedmiotów ścisłych. Absolwent UMCS. Doświadczenie zawodowe zdobył w licznych projektach B+R lub komercyjnych, gdzie wykorzystywał takie techniki jak np. analiza ludzkiego głosu, przetwarzanie języka naturalnego, prognozowanie w szeregach czasowych.
Albert Błaziak
Etyczne hackowanie
Programista z szerokim zakresem zainteresowań, technologicznych i nie tylko. Doświadczenie zdobywał w projektach badawczo rozwojowych stosując najnowsze rozwiązania AI. Dziś jako Python Developer pracuje w szerokiej gamie projektów - od prostych aplikacji backendowych do zaawansowanych problemów wykorzystujących geolokalizację czy machine learning. Interesuje się także cyberbezpieczeństwem. Albert znany jest ze swojej otwartości na innych, co udowadniają prowadzone przez niego liczne zajęcia i warsztaty.
Piotr Orłowski
Programowanie robotów
Odpowiada za inżynierię oprogramowania w Empik.com. Buduje i rozwija zespoły, podnosi poziom organizacji, jakość techniczną i procesy wzmacniające niezawodność rozwiązań. Od ponad 25 lat związany z technologiami online, budował platformę dla portalu gazeta.pl, rozwijał serwisy internetowe merlin.pl, empik.com, agito.pl oraz allegro.pl i inne.
Praca z ludźmi jest jego pasją, uwielbia obserwować i wspierać ich rozwój.
Adam Kruk
Programowanie gier
Unity developer pracujący przy grach AAA na komputery stacjonarne a od ponad roku pracuje przy grach mobilnych. Zajmuje się implementacją logik, UI, art, animacji oraz VFX czy SFX a także rozwiązań multiplayer przy użyciu Photon, Mirror czy połączenia z React. Pracuje dla największych polskich wydawców gier tj. PlayWay, Out Of the Ordinary. Współzałożyciel Workplays prężnie rozwijającego się job boardu dla ludzi z gamedevu
Agata Baska
Empik - czyli jak połączyć omnichannel i zadbać o jakość
Team Leaderka z 8-letnim doświadczeniem w dziedzinie testowania oprogramowania oraz pasją do odkrywania nowych narzędzi i technologii. Pracowała w wielu projektach w Polsce i za granicą. W codziennej pracy nie tylko tworzy strategie testowania, ale też aktywnie uczestniczy w rozwoju testów automatycznych używając takich narzędzi jak Selenide czy Playwright. Agata stawia na efektywną komunikacje, która stanowi dla niej fundament dobrze zorganizowanego zespołu.
Małgorzata Dziubich
Empik - czyli jak połączyć omnichannel i zadbać o jakość
Team Leaderka z 8-letnim doświadczeniem w obszarze rozwoju aplikacji mobilnych na platformy iOS i Android. Na co dzień decyduje o kierunkach rozwoju aplikacji Empik.com i wyznacza jej standardy. Stawia na jakość, począwszy od wyjątkowego designu, poprzez płynne interakcje, aż po stabilność aplikacji. Z pełnym zaangażowaniem dzieli się swoją wiedzą, doświadczeniem i dobrymi praktykami w zespole i poza nim. Gosia jest pasjonatką technologii, dzięki czemu tworzy aplikacje, które spełniają oczekiwania użytkowników i odpowiadają na najnowsze trendy.
Zapisz się!
Rejestracja zakończona.