The Tech Day Lublin

{Bezpłatna konferencja programistyczna dla dzieci i młodzieży}

Zapisz swoją grupę
The Tech Day Lublin image

WYDARZENIE

Bezpłatne wydarzenie IT dla młodzieży organizowane przez Niepubliczne Technikum Programistyczne Techni Schools, Fundację Techni Schools oraz Miasto Lublin.

The Tech Day Lublin to wydarzenie poświęcone tematyce IT, programowaniu, sztucznej inteligencji oraz nowym technologiom. Skierowane do wszystkich, których ciekawi lub dopiero chcą poznać branżę IT.

Prowadzimy tylko praktyczne warsztaty! - bez prelekcji!

Interesują Cię nowe technologie? ZAPISZ SIĘ!

Wydarzenie jest otwarte dla wszystkich szkół podstawowych
Liczba miejsc ograniczona!
W wydarzeniu mogą uczestniczyć 7 i 8 klasy szkół podstawowych.

Data: 22.01.2025

Godzina: 9:00

Miejsce: Niepubliczne Technikum Programistyczne Techni Schools w Lublinie

 

FORMULARZ ZAPISU DOSTĘPNY BĘDZIE
OD 13 GRUDNIA OD GODZINY 18:00

Zapisu na wydarzenie dokonuje nauczyciel.

O zapisie informuje organizator.

AGENDA

Parter

Sala 1  Flutter jako narzędzie do tworzenia nowoczesnych aplikacji mobilnych
Sala 2  Naucz się tworzyć coś z niczego za pomocą JavaScipt

I Piętro

Sala 3 -  Tajniki hackowania: man in the middle + spoofing/bruteforce
Sala 4  - Sztuczna inteligencja - od zera do bohatera
Sala 5 - Stosowanie gotowych modeli AI w praktyce
Sala 6 -   Podstawy cyberbezpieczeństwa

II Piętro

Sala 7 - Programowanie IoT
Sala 8 - Pierwsza aplikacja webowa w języku Python
Sala 9 - Złam Kod zostań mistrzem tajnych wiadomości
Sala 10 - Podstawy tworzenia gier

PROWADZĄCY

Paweł Baraniak - Flutter jako narzędzie do tworzenia nowoczesnych aplikacji mobilnych

Paweł Baraniak - Flutter jako narzędzie do tworzenia nowoczesnych aplikacji mobilnych

Programista aplikacji mobilnych na systemy iOS i Android. Specjalizujący się w technologiach multiplatformowych od Google. Tworzył aplikacje dla sektora medycznego oraz edukacyjnego. Nauczyciel programowania aplikacji mobilnych. Prywatnie pasjonat motoryzacji i technologii.

Sebastian Mysakowski - Naucz się tworzyć coś z niczego za pomocą JavaScript

Sebastian Mysakowski - Naucz się tworzyć coś z niczego za pomocą JavaScript

Senior Frontend Developer @Northmill Bank AB, podcaster, wykładowca na Akademii Leona Koźmińskiego, autor kursów w wydawnictwie Helion oraz No Fluff Jobs. Od początku związany z JavaScriptem. Doświadczenie zawodowe zdobywał zaczynając od startupów kończąc na firmach z indeksu S&P 500.

Paweł Nowak - Sztuczna Inteligencja - od zera do bohatera

Paweł Nowak - Sztuczna Inteligencja - od zera do bohatera

Programista w projektach komercyjnych opartych na AI, a także nauczyciel przedmiotów ścisłych. Doświadczenie zawodowe zdobył w licznych projektach B+R lub komercyjnych, gdzie wykorzystywał takie techniki jak np. analiza ludzkiego głosu, przetwarzanie języka naturalnego, prognozowanie w szeregach czasowych.

Kacper Stefaniak - Stosowanie gotowych modeli AI w praktyce

Kacper Stefaniak - Stosowanie gotowych modeli AI w praktyce

Programista Machine Learning. Na co dzień rozwiązuje wyzwania związane z analizą danych i tworzeniem innowacyjnych projektów B+R. Zawsze szuka nowych rozwiązań, łącząc pasję do technologii z kreatywnością. Po godzinach fascynują go gry komputerowe i rynki finansowe.

Jakub Leszcz - Programowanie IoT

Jakub Leszcz - Programowanie IoT

Programista języka Python. Głównie zajmuje się uczeniem maszynowym oraz szeroko pojętą sztuczną inteligencją. Absolwent UMCS. Doświadczenie zawodowe zdobywa w projektach badawczo rozwojowych. Poza sferą zawodową interesuje się sportem, głównie piłką nożną oraz koszykówką.

Albert Błaziak - Pierwsza aplikacja webowa w języku Python

Albert Błaziak - Pierwsza aplikacja webowa w języku Python

Python Developer pracujący w szerokiej gamie projektów - od prostych aplikacji backendowych do zaawansowanych problemów wykorzystujących geolokalizację czy machine learning. Doświadczenie zdobywał w projektach badawczo rozwojowych stosując najnowsze rozwiązania AI.

Aleksy Szłapa - Podstawy tworzenia gier

Aleksy Szłapa - Podstawy tworzenia gier

Uczeń Techni Schools. Graphic designer i programista. Twórca ilustracji dla szkoły oraz startup-ów. Poza programowaniem i designem interesuje się sportami walki.

Przemysław Brzuzy & Mateusz Gontarek - Podstawy cyberbezpieczeństwa

Przemysław Brzuzy & Mateusz Gontarek - Podstawy cyberbezpieczeństwa

Uczniowie Techni Schools

Patryk Gęborys & Jakub Baran - Tajniki hackowania

Patryk Gęborys & Jakub Baran - Tajniki hackowania

Uczniowie Techni Schools. Programiści z zamiłowania do kodu. Twórcy startup-ów. Odpowiedzialni za wiele pranków szkolnych, jak np. włamanie się do panelu administracji szkolnego wifi. Poza programowaniem pasjonaci sportu, pokera i innowacyjnych technologii.

Kacper Śmielak - Złam kod. Zostań mistrzem tajnych wiadomości

Kacper Śmielak - Złam kod. Zostań mistrzem tajnych wiadomości

Uczeń Techni Schools. Miłośnik cyberbezpieczeństwa. Swoje doświadczenie zdobywał m.in. w firmie Empik. Oprócz programowania pasjonuje się również fotografią.

ZAPIS

 

 

 

 

FORMULARZ ZAPISU DOSTĘPNY BĘDZIE OD

13 GRUDNIA OD GODZINY 18:00

DATA I GODZINA

Zdjęcie teatru

Niepubliczne Technikum Programistyczne Techni Schools

22 stycznia 2025

START: 9:00

Lublin, ul. Narutowicza 55b (parter)

WAŻNE LINKI

SPRAWDŹREGULAMIN
POBIERZ I PODPISZZGODY

ORGANIZATORZY

Miasto LublinLubelska Wyżyna ITTechnikum Programistyczne Techni Schools